Klachten
Klachten & suggesties
Bent u niet tevreden over de gang van zaken, heeft u een suggestie ter verbetering of wilt u ons een compliment maken? Dan horen wij dat graag van u middels het formulier onderaan deze pagina.
Wij proberen u immers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het prettigst vinden wij het als u ons persoonlijk benadert wanneer u een klacht heeft, zodat we er samen uit kunnen komen. Anders kan het via dit formulier.
Wij streven ernaar binnen een week op uw suggestie/klacht te reageren, mits de praktijk niet gesloten is.
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Meer informatie vindt u hier.